……………………………………….., dnia ………………………….
Imię i nazwisko Klienta ………………………..
Adres ……………….……………………………
Telefon………………………………………..…
E-mail……………………………………………
Nr zamówienia…………………………….……
LATER Usługi Wielobranżowe
Teresa Lasota
ul. Wojciechowska 5A
20 -704 Lublin
Oświadczenie o złożeniu reklamacji
Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie, w dniu ………….………, towar jest niezgodny z umową. Niezgodność polega na: ………………………………………………………………………………………………. Niezgodność została stwierdzona w dniu ………………………………………………………… . Z uwagi na powyższe (zaznaczyć w kwadracie):
[ ] żądam nieodpłatnej naprawy towaru;
[ ] żądam wymiany towaru na nowy;
[ ] żądam obniżenia ceny towaru o kwotę …………….….. (słownie: ………………………………….……) zł;
[ ] odstępuję od umowy, zwracam towar i proszę o zwrot ceny towaru.
Proszę o zwrot podanej kwoty na rachunek bankowy nr: ………………………………………………………………………………………………………………………………………….. .……………………………………………………
czytelny podpis
…………………………………………….
Pouczenie:
- Zasady postępowania reklamacyjnego w zakresie zakupu Produktów:
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Klientowi Produkt wolny od wad,
- Sprzedawca ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym,
- reklamacje towarów zamawianych w Sklepie Internetowym mogą być składane na piśmie, w tym z wykorzystaniem formularza reklamacji (na adres: LATER Usługi Wielobranżowe Teresa Lasota ul. Wojciechowska 5A, 20 -704 Lublin), za pomocą poczty elektronicznej (adres e – mail: skleplater@gmail.com), formularza kontaktowego dostępnego na stronie internetowej Sklepu w zakładce ”Kontakt” lub osobiście w siedzibie Sklepu.
- w reklamacji należy zawrzeć w szczególności zwięzły opis ujawnionej wady, okoliczności oraz datę jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację,
- Produkty prezentowane w Sklepie mogą być objęte gwarancją Producenta lub dystrybutora. Szczegółowe warunki gwarancji i czas jej trwania są wówczas podane w karcie gwarancyjnej wystawionej przez gwaranta i dołączonej do Produktu.
- jeżeli Towar ma wadę, Klient może:
- zwrócić się w ramach gwarancji – jeżeli Produkt objęty jest gwarancją producenta lub dystrybutora – bezpośrednio do gwaranta w sposób wskazany w treści dokumentu gwarancyjnego w celu usunięcia wady Produktu,
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni Produkt wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie,
- żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady. Sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta. Sprzedawca nie jest zobowiązany uczynić zadość żądaniu Klienta, jeżeli doprowadzenie Produktu do zgodności z umową w sposób wybrany przez Klienta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Sprzedawcę. Przy ocenie nadmierności kosztów uwzględnia się wartość Produktu wolnego od wad, rodzaj i znaczenie stwierdzonej wady, a także bierze się pod uwagę niedogodności, na jakie narażałby Klienta inny sposób zaspokojenia. W takim wypadku Sprzedawca zwraca Klientowi uiszczoną za Produkt Cenę. W przypadku rękojmi za wady, koszty naprawy lub wymiany ponosi Sprzedawca,
- Sprzedawca ustosunkuje się do takiego żądania niezwłocznie, nie później niż 14 dni od jego złożenia. Po bezskutecznym upływie tego terminu brak odpowiedzi Sprzedawcy na żądanie Klienta poczytuje się za jego uznanie,
- jeżeli Klient w reklamacji złoży oświadczenie o odstąpieniu od Umowy, Sprzedawca ustosunkuje się do tego żądania niezwłocznie, nie później niż w terminie 30 dni od jego złożenia. Brak odpowiedzi w tym terminie poczytuje się za brak uwag Sprzedawcy co do złożonego oświadczenia,
- Produkty reklamowane w ramach wskazanej procedury należy odesłać na adres siedziby Sklepu: ul. Wojciechowska 5A, 20-704 Lublin

