Często zadawane pytania:
1. Jak szybko realizujecie zamówienia?
Zamówienia z wysyłką na adres realizowane są do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty za zamówienie. Do tego okresu należy doliczyć okres dostawy, której czas trwania uzależniony jest od wybranego sposobu doręczenia. Najszybszą dostępną formą płatności jest płatność za pośrednictwem systemu PayU.
Zamówienia Klientów z wybraną opcją odbioru osobistego w sklepie stacjonarnym realizowane są Lublinie.
2. Nie działa płatność PayU. Co mogę zrobić?
W takim przypadku należy wykonać przelew tradycyjny lub wybrać inne metody płatności.
Wykonując przelew tradycyjny wprowadź poniższe dane:
LATER Usługi Wielobranżowe Teresa Lasota
ul. Wojciechowska 5a, 20-704 Lublin
Numer konta: 89 1750 1107 0000 0000 0115 3102 (BNP Paribas Bank Polska )
W tytule przelewu należy podać numer zamówienia.
3. Ile mam czasu na zrobienie przelewu?
Na opłacenie zamówienia złożonego w naszym sklepie czekamy do 7 dni roboczych. Po tym czasie nieopłacone zamówienie jest anulowane.
4. Nic mi nie przyszło na adres mailowy po złożeniu zamówienia. Co robić?
Brak potwierdzenia może być spowodowany błędem w podanym adresie email lub automatycznym przeniesieniem wiadomości do spamu.
Zrealizowane zamówienia są widoczne w historii zamówień (Moje konto -> Zamówienia). Jeśli nie jest widoczne, prosimy o kontakt z obsługą klienta.
5. Czy wystawiacie faktury VAT?
Tak. Do każdego zamówienia przygotowujemy fakturę/paragon na osobę prywatną lub na firmę, w tym także faktury VAT.
6. Jak mogę sprawdzić status zamówienia?
Statusy zamówień możesz sprawdzić w menu Moje konto -> Zamówienia.
7. Jak mogę zgłosić reklamację lub odstąpić od umowy kupionych przedmiotów?
W przypadku odstąpienia od umowy należy zapoznać się z § 6 Odstąpienie od umowy, natomiast w przypadku reklamacji § 7 Odpowiedzialność za wady Produktów w regulaminie sklepu internetowego